Salg til kommuner og regioner
Bestilling igennem webshop:
Når vi har behandlet og sendt din bestilling, sender vi en faktura igennem EAN-systemet. Du kan også bestille ved at sende os en mail på: dcs@danishcaresupply.dk eller ringe på telefonnr. 22 11 86 16.
Samarbejde:
Vi har et meget tæt samarbejde med en række af landets kommuner. Dette indebærer, at vi giver gratis råd og vejledning på telefon og mail. Hertil kommer, at vi gennemfører gratis workshops i kommuner og regioner for personale indenfor rehabilitering og for hjælpere og assistenter indenfor hjemmepleje og plejecentre.
Kontakt os gerne og aftal en tid for en workshop på telefon 22 11 86 16 eller send os en mail med din forespørgsel på dcs@danishcaresupply.dk.
Som hovedregel sender vi altid en elektronisk faktura igennem EAN-systemet.
Hvis der bestilles for en privat borger, og hvor borger selv skal betale, kan vi levere en faktura sammen med varen eller på en mail.
Vi stiller vores bedste viden til rådighed for alle medarbejdere, som frit kan anvendes til hjælp for brugerne, samt til personalets egen læring og ikke mindst til undervisningsbrug.